Mario Dominguez  
 Národnost  Mexická 
 Datum narození  1. prosince 1975 
 Místo narození  Mexico City, Mexico 
 Bydliště  Mexico City, Mexico 
 Číslo vozu  55 
 Šasi  Lola 
 Motor  Ford-Cosworth 
 Sponzoři  Herdez 

 Milníky kariéry  
 Vítěz Honda Indy 300 v roce 2002. 
 Nejlépe skončil čtvrtý v Dayton Indy Lights Championship v roce 2001. 
 Skončil třetí v ocenění nováček roku v Dayton Indy Lights v roce 1999. 
 Vyhrál Dayton Indy Lights Championship debut v Homesteadu v roce 1999. 
 1992 Formula Russell Mazda Series šampion. 

Sestřih roku 2002

Dosáhl svého prvního Champ Car vítězství v kariéře v Honda Indy 300, když vedl závěrečná čtyři kola. Vítězství mu také umožnilo posunout se na vedoucí pozici v pořadí Jim Trueman nováček roku 2002. Nejlepším startem do sezóny bylo 12. místo v Tecate Telmex Monterrey Grand Prix a Bridgestone Grand Prix of Monterey v Mazda Raceway Laguna Seca.


  Účast v soutěžích  
1987-1991Závodil v go-karts, trojnásobný vítěz Mexican championships, reprezentoval svoji zemi ve World Karting Championships ve Španělsku (1989), Itálii (1990) a Francii (1991).
1992 Jedenkrát startoval v Indy Lights v Laguna Seca s týmem Brian Stewart Racing, kde se dostal nejvýše na páté místo předtím, než závod vzdal pro mechanické problémy.
 Vyhrál U.S. Formula Russell Mazda Championship s 9 vítězstvími z 12 závodů.
1993Čtyřikrát startoval v šampionátu mexické Formule 3.
1994Závodil v Mexican Formula 3 Nissan Championship s vítězstvími v Monterrey a Mexico City.
1995 Závodil v Mexican Formula 3 Nissan Championship, skončil třetí a vyhrál závody v Pachuca a Guadalajara.
 Také závodil v Mexican prototype sports car series, skončil čtvrtý v šampionátu a vyhrál v Guadalajara.
1996 Skončil třetí v Mexican Formula 3000 Championship, dosáhl jedno vítězství v Zacatecas.
 Také vedl Mexican Formula 3 championship, zaznamenal 2 vítězství předtím, než odešel do Formula 3000 series.
1997Skončil třetí v Mexican Formula 3000 Championship, vyhrál v Mexico City a Guadalajara.
1998 Účastnil se závodů v Vancouveru a Laguna Seca s Team Go/Mexico Quaker Herdez týmem, jeho první Indy Lights závody od jeho jednoho debutu v roce 1992.
 Skončil 14. ve Vancouveru a sedmý v Laguna Seca.
 Vyhrál Mexican Formula 3 Championship s 6 vítězstvími a 6 pole positions.
1999 Zahájil svoji první celou sezónu v Dayton Indy Lights Championship vítězstvím z pole position v otevíracím závodě sezóny Dayton Tire Challenge v Homesteadu-Miami Speedway s týmem Team Go/Mexico Quaker Herdez.
 Vítězství a pole position přišli v jeho debutu na oválu.
 Po vítězství v Miami se posunul z 17. na 6, místo v Long Beach, aby tak vyhrál Dayton Move to the Front Award.
 Později v této sezóně však nedokončil 6 z 12 závodů.
 Jediný jezdec, který skončil mezi 5 nejlepšími jezdci v obou superspeedway závodech.
 Celkový bodový zisk v sezóně 66 bodů ho umístil na ll. místo v šampionátu a třetí v pořadí nováček roku.
2000 Absolvoval druhou celou sezónu v Indy Lights jako zkušený jezdec v týmu Team Go/Mexico Quaker Herdez.
 Získal body ve všech závodech až do finále v Kalifornii, kde zpomalil v závěru poté, co vyzvedl svého stájového kolegu Luise Diaze, který se stal účastníkem těžké nehody po kontaktu s Felipe Giaffonem.
 Nikdo z jezdců nebyl zraněn.
 V sezóně zaznamenal nejlepší třetí místo v Milwaukee poté, co se kvalifikoval jako pátý, jeho první výsledek na stupních vítězů od vítězství v jeho oválovém debutu v Miami v roce 1999.
 Skončil pátý v Detroitu a Vancouveru a šestý v Portlandu a Gateway.
 Kvalifikován sedmý v Long Beach, ale skončil 10. po kontaktu s Jonny Kane později v tomto závodě, kdy musel zajet do boxů.
 Udržel se na pátém místě v Detroitu navzdory tomu, že došlo ke kontaktu se zdí na výjezdu z poslední zatáčky v posledním kole.
 V Michiganu se zlepšil o 11 pozic a vyhrál Dayton Move to the Front Award.
 Získal devět dokončení v první desítce a tři dokončení mezi nejlepšími pěti.
 Skončil osmý v šampionátu s 67 body.
2001 Třetího roku skončil v Dayton Indy Lights na, ve své kariéře nejlepším, čtvrtém místě v pořadí šampionátu za PacWest Lights.
 Sezóna byla ozdobena pole positions v Long Beach a Kansasu a druhým místem v Milwaukee, Torontu a St. Louis.

  Účast v CART  
2002 Vítěz Honda Indy 300.
 Získal ocenění Nováček roku 2002.
 Nejlepším startem do sezóny bylo 12. místo v Tecate Telmex Monterrey Grand Prix a Bridgestone Grand Prix of Monterey v Mazda Raceway Laguna Seca.