Ford Focus WRC  Technické údaje 
 Motor 
 Typ Ford 2.0 litrů Cosworth Duratec R
 Počet válců 4
 Počet ventilů 16
 Obsah 2000 ccm
Electronický řídící
systém motoru
Ford
 Turbo Turbokompresor Garrett (s FIA požadovaným 34 mm omezovacím sacím ventilem)
 Chlazení  Chladič vzduch / vzduch s externím rozvodem vody 
 Konvertor  Katalytický 
 Výkon  221 kW při 6500 ot./min. 
 Točivý moment  550 Nm při 4000 ot./min. 
 Palivová nádrž  FIA FT3 nádrž, objem 80 litrů, umístěná centrálně 
 Přenos
 Přenos Permanentní 4WD s M-Sport navrženým a vyráběným aktivním předním, středním a zadním diferenciálem. Pi electronická řídící jednotka diferenciálů
 Převodovka M-Sport / XTrac 240 6-ti rychlostní, sekvenční převodovka s elektro-hydraulicky řízenou variantou převodu
 Odpružení Přední a zadní vzpěry MacPherson s Reigerovou externí nádržkou tlumičů, seříditelnou pro náraz a odraz. Plně seříditelná sériově vyráběná ocelová ramena náprav. Přední a zadní příčné torzní stabilizátory. Titaniové tyče. Keramická ložiska kol.
 Brzdy
 Štěrk 300 mm Brembo vzduchem chlazené kotouče s Brembo 4-pístovými monoblokovým třmeny
 Asfalt 370 mm Brembo vzduchem chlazené kotouče s Brembo 8-pístovými monoblokovým třmeny
 Ruční brzda  Hydraulická 
 Nastavitelné předpětí  Přední / Zadní 
 Řízení Hřebenové řízení s posilovačem řízení s vysokým poměrem (12:1). 2-otáčkový zámek na zámek.
 Kola / Pneumatiky 
 Štěrk  7" x 15" (hořčík) kola s 650 mm pneumatikami Pirelli 
 Asfalt  8" x 18" (hořčík) kola s 650 mm pneumatikami Pirelli 
 Ostatní
 Konstrukce Nečleněná komplexní konstrukce. Jedinečně vytvarované ocelové boční stěny. Vestavěný T45 ocelový bezpečnostní oblouk. Aerodynamický zadní spoiler. Jedinečná úprava předního nárazníku.
 Elektronika Úplný sběr dat z Pi šasi a motoru pro diagnostiku událostí a vyvíjení výkonu.
 Rozměry
 Délka  4152 mm 
 Šířka  1770 mm 
 Výška  1420 mm 
 Rozvor kol  2615 mm 
 Minimální hmotnost  1230 kg